PRIVATLIVSPOLITIK
EplusN følger den gældende lovning om beskyttelse af dine personlige oplysninger. Vi har udarbejdet nedenstående politik der forklarer, hvilke personoplysninger vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, hvad vi bruger dem til, og hvordan vi beskytter dem. I politikken kan du også læse om dine rettigheder i forbindelse med vores behandling af dine personoplysninger.
Hvad er personoplysninger?
Personoplysninger er alle slags oplysninger om en fysisk person, der direkte eller indirekte kan identificeres. Det er fx. oplysninger om navn, stilling, telefonnummer, adresse, e-mailadresse, CPR-nummer, uddannelse m.v.
Hvad bruger vi oplysningerne til?
Vi indsamler kun oplysninger til specifikke og saglige formål. Nedenfor oplistes, hvilke personoplysninger vi primært behandler og til hvilke formål:
• Kunde og leverandør: administration og service
Her behandler vi personoplysninger om medarbejdere på de af vores kunder og leverandører, vi er i dialog med. Det er fx. oplysninger som navn, kontaktoplysninger, mailkorrespondance m.v.
Services
Her er tale om bl.a. afholdelse af arrangementer, møder og kurser. I disse sammenhænge drejer det sig om personoplysninger som navn, kontaktoplysninger, hvilken virksomhed personen er ansat i og andre informationer, der er nødvendige for, at vi kan levere den pågældende service.
Politisk interessevaretagelse
Dette omfatter primært dialog med politiske, private og offentlige interessenter med henblik på at varetage arkitektoniske- og byggefaglige interesser. I denne sammenhæng behandler vi personoplysninger som navn, kontaktoplysninger, stilling samt detaljer om den aktuelle sag.
Medarbejdere, praktikanter og ansøgere
Her behandler vi personoplysninger om medarbejdere og de ansøgere, som vi er i dialog med. Det er fx. oplysninger som navn, kontaktoplysninger, mailkorrespondance m.v.
Her bruger vi dine oplysninger
EplusN bruger blandt andet person- og virksomhedsoplysninger, når vi:
• Udfører en række services i forbindelse med aktuelt eller potentielt samarbejde. Blandt andet, når vi rådgiver eller ansætter dig.
• Modtager indbetalinger og foretager udbetalinger.
• På EplusNs hjemmeside og i vores publikationer.
• Fører statistik over brug af vores hjemmeside.
• Opretter og administrerer nyhedsbrev til virksomhedens kontaktpersoner og abonnenter.
Herudover bruger vi informationerne til at udarbejde
• Informationer i forbindelse med oprettelse af kunde og medarbejder kartotek
• Udbud, brancherapporter og virksomhedsstatistik.
• Høringssvar
De retlige grundlag for vores behandling af dine personoplysninger følger af Databeskyttelsesforordning og Databeskyttelsesloven.
Vi vil altid oplyse dig hvordan vi behandler dine personoplysninger. Hvordan du får oplysningerne afhænger af den konkrete sammenhæng – fx. om du søger ansættelse hos EplusN, om du deltager i et arrangement, om du er kunde eller leverandør eller om du blot sender os en e-mail med et spørgsmål.
Nyhedsbrev
Når du tilmelder dig vores elektroniske nyhedsbrev, oplyser du navn og mailadresse. Vi beholder disse oplysninger, så længe du gerne vil modtage nyhedsbreve fra os. Oplysningerne benyttes til at udsende nyhedsbreve om faglige emner, aktuelle arrangementer og nyheder.
Du kan til hver en tid afmelde vores nyhedsbrev ved at trykke på Afmeld nyhedsbrev nederst i nyhedsbrevet og du vil herefter ikke modtage flere nyhedsbreve fra EplusN. Hvis du afmelder nyhedsbrevet, fjerner vi dine personoplysninger.
Bemærk i øvrigt, at vi benytter systemet Mailchimp til udsendelse af nyhedsbreve. Mailchimp giver mulighed for, at vi kan se, hvor mange der åbner nyhedsbrevene, hvem der åbner og ikke åbner nyhedsbreve og hvilke links der bliver klikket på. Formålet er igen for at optimere vores kommunikation til den enkelte modtager.
• Videregivelse af personoplysninger
• Vi deler nogle af dine personoplysninger med revisor og lønbureau for at kunne foretage lovpligtige regnskaber og udbetale fakturaer samt løn og andre sociale omkostninger.
• Opbevaring af personoplysninger
• Vi gemmer ikke dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt. Vi har nøje overvejet vores retningslinjer for hver enkelt kategori af personoplysninger i forhold til lovgivning. Og vi ønsker at du oplever vores bedst mulig service. Opbevaringsperioden afhænger af karakteren af oplysning og formålet med behandlingen.
Hvilke oplysninger gemmer vi?
• Vi gemmer altid personinformationer samt senere oplyste ændringer i forbindelse med servicering af kunders og leverandørers ansatte. Vi vil i nogle tilfælde registre en persons henvendelse med navn, e-mail, evt. telefonnummer og aktuelle sagsakter når du kontakter os for rådgivning.
Sådan beskytter vi dine oplysninger
• Vi beskytter dine personoplysninger og har interne regler og processer for vores informationssikkerhed. Sikkerhedsprocedurerne er baseret på en grundig vurdering af de risici, der er forbundet med behandlingen af dine personoplysninger.
• Vi har både tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der beskytter dine personoplysninger mod hændelig eller ulovlig tilintetgørelse, tab, ændring samt uautoriseret videregivelsen eller offentliggørelse.
• Derudover sikrer vi, at uvedkommende ikke får adgang til dine personoplysninger, blandt andet ved at begrænse adgangen til personoplysninger til relevante medarbejdere. For at undgå tab af information, tager vi desuden løbende backup af vores systemer. I tilfælde af et sikkerhedsbrud, der indebærer en høj risiko for dig, vil vi underrette dig så hurtigt som muligt.
• Vi sletter dine oplysninger når vi ikke bruger dem længere
• Vi opbevarer kun dine og virksomhedens oplysninger, så længe det er nødvendigt i forhold til sagsbehandlingen, og så længe evt. retskrav ikke er forældede. Når vi ikke længere kan bruge oplysningerne, så sletter vi dem.
• Vi opbevarer vigtige juridiske sagsakter og kopi af forsikringens ophørsdækning i maksimalt 10 år.
• Alle virksomhedens kontaktoplysninger, oplysninger om tilknyttede ansatte og evt. tilmelding til nyhedsbrev slettes efter afmeldelse fra EplusN.
Dine rettigheder
• Du har en række rettigheder efter Databeskyttelsesforordningen. Disse rettigheder er beskrevet nedenfor. Du kan gøre brug af dine rettigheder ved at kontakte os. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
• Du kan til enhver tid få oplyst, hvilke oplysninger vi har om dig. Desuden har du ret til at få at vide, hvad vi bruger oplysningerne til, så du kan sikre dig, at de oplysninger, som vi behandler, er rigtige og at behandlingen er lovlig.
• Ret til indsigt
• Du har ret til at få indsigt i de personoplysninger, samt en række yderligere oplysninger, vi behandler om dig,
• Ret til rettelse
• Du har ret til at få urigtige personoplysninger om dig selv rettet.
• Ret til sletning
• I særlige tilfælde har du ret til at få slettet dine personoplysninger inden vores generelle slettefrist.
• Ret til begrænsning af behandling
• Du har i visse tilfælde ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger. I givet fald må vi fremover kun behandle dine personoplysninger – bortset fra opbevaring – med dit samtykke, med henblik på at fastlægge, forsvare eller gøre et retskrav gældende, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.
• Ret til indsigelse
• Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger.
• Ret til at overføre oplysninger
• Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger, fra en dataansvarlig til en anden, uden hindring.
• Ret til at trække samtykke tilbage
• Du har til enhver tid ret til at trække et samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at kontakte os. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
Kontakt vedrørende din egen virksomheds personoplysninger
Hvis du har spørgsmål til vores behandling af personoplysninger, kan du skrive til os på e-mail: info@eplusn.dk
Klage
Er du ikke tilfreds med vores behandling af dine personoplysninger, kan du klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København.
Læs mere om, hvordan du klager til Datatilsynet: https://www.datatilsynet.dk/generelt-om-databeskyttelse/klage-til-datati...
COOKIEPOLITIK
FORTROLIGHED & COOKIES
Når du besøger EplusN's hjemmeside, sætter vi en cookie, der kan genkende din aktivitet, når du bevæger dig igennem de forskellige sider på hjemmesiden. Det er nødvendigt for en række funktioner. Denne cookie forsvinder igen fra din computer, så snart du forlader eplusn.dk
Hvad er en cookie
En cookie er en lille fil, som hjemmesiden kan gemme på din computer. På den måde kan websitet genkende din computer fra besøg til besøg.
Med cookies kan man ikke få noget personligt at vide om dig, fx. hvem du er, eller hvor du bor. Cookies kan heller ikke bruges til at hente information fra din computer og giver heller ikke risiko for virus.
EplusN’s brug af cookies
EplusN anvender cookies til følgende overordnede formål; funktionalitet og webstatistik. Vi anvender ikke cookies til at gemme eller indsamle personoplysninger. Oplysningerne bruges kun til at forbedre hjemmesiden, til statistikker og dermed til at optimere din brugeroplevelse.
Oplysningerne bruges ikke til tredjepart dvs. vi giver ikke oplysninger til andre.
NYHEDSBREV
Hold dig opdateret
Som abonnent på EplusN´s nyhedsbrev er du blandt de første, der hører om nye spændende tiltag inden for arkitektru.
Hos EplusN behandler vi dine oplysninger med respekt.
Her kan du læse mere om vores nyhedsbrevs vilkår:
Ved at abonnere på vores nyhedsbrev accepterer du, at vi kan behandle dine oplysninger:
Ved at give dine oplysninger i denne abonnementsformular anerkender du, at EplusN sender dig nyhedsbreve
EplusN kan indsamle, opbevare og bruge de personlige data, du har angivet i tilmeldingsformularen
Du kan til enhver tid fravælge nyhedsbrevkommunikation med EplusN
Ved at afmelde dine personlige oplysninger vil du straks og permanent blive fjernet fra EplusN’s poster
Du kan til enhver tid ændre mening ved at klikke på afmeldingslinket, der findes i vores nyhedsbreve
Hvis du ønsker at afmelde dig i fremtiden, kan du blot klikke på afmeldingslinket i vores nyhedsbreve.
Vi bruger MailChimp som vores marketingautomatiseringsplatform. Vi beskytter og administrerer dine data i overensstemmelse med Mailchimps privatlivspolitik og vilkår.
Vi ønsker dig god fornøjelse med vores nyhedsbreve.
EplusN følger den gældende lovning om beskyttelse af dine personlige oplysninger. Vi har udarbejdet nedenstående politik der forklarer, hvilke personoplysninger vi indsamler, hvorfor vi indsamler dem, hvad vi bruger dem til, og hvordan vi beskytter dem. I politikken kan du også læse om dine rettigheder i forbindelse med vores behandling af dine personoplysninger.
Hvad er personoplysninger?
Personoplysninger er alle slags oplysninger om en fysisk person, der direkte eller indirekte kan identificeres. Det er fx. oplysninger om navn, stilling, telefonnummer, adresse, e-mailadresse, CPR-nummer, uddannelse m.v.
Hvad bruger vi oplysningerne til?
Vi indsamler kun oplysninger til specifikke og saglige formål. Nedenfor oplistes, hvilke personoplysninger vi primært behandler og til hvilke formål:
• Kunde og leverandør: administration og service
Her behandler vi personoplysninger om medarbejdere på de af vores kunder og leverandører, vi er i dialog med. Det er fx. oplysninger som navn, kontaktoplysninger, mailkorrespondance m.v.
Services
Her er tale om bl.a. afholdelse af arrangementer, møder og kurser. I disse sammenhænge drejer det sig om personoplysninger som navn, kontaktoplysninger, hvilken virksomhed personen er ansat i og andre informationer, der er nødvendige for, at vi kan levere den pågældende service.
Politisk interessevaretagelse
Dette omfatter primært dialog med politiske, private og offentlige interessenter med henblik på at varetage arkitektoniske- og byggefaglige interesser. I denne sammenhæng behandler vi personoplysninger som navn, kontaktoplysninger, stilling samt detaljer om den aktuelle sag.
Medarbejdere, praktikanter og ansøgere
Her behandler vi personoplysninger om medarbejdere og de ansøgere, som vi er i dialog med. Det er fx. oplysninger som navn, kontaktoplysninger, mailkorrespondance m.v.
Her bruger vi dine oplysninger
EplusN bruger blandt andet person- og virksomhedsoplysninger, når vi:
• Udfører en række services i forbindelse med aktuelt eller potentielt samarbejde. Blandt andet, når vi rådgiver eller ansætter dig.
• Modtager indbetalinger og foretager udbetalinger.
• På EplusNs hjemmeside og i vores publikationer.
• Fører statistik over brug af vores hjemmeside.
• Opretter og administrerer nyhedsbrev til virksomhedens kontaktpersoner og abonnenter.
Herudover bruger vi informationerne til at udarbejde
• Informationer i forbindelse med oprettelse af kunde og medarbejder kartotek
• Udbud, brancherapporter og virksomhedsstatistik.
• Høringssvar
De retlige grundlag for vores behandling af dine personoplysninger følger af Databeskyttelsesforordning og Databeskyttelsesloven.
Vi vil altid oplyse dig hvordan vi behandler dine personoplysninger. Hvordan du får oplysningerne afhænger af den konkrete sammenhæng – fx. om du søger ansættelse hos EplusN, om du deltager i et arrangement, om du er kunde eller leverandør eller om du blot sender os en e-mail med et spørgsmål.
Nyhedsbrev
Når du tilmelder dig vores elektroniske nyhedsbrev, oplyser du navn og mailadresse. Vi beholder disse oplysninger, så længe du gerne vil modtage nyhedsbreve fra os. Oplysningerne benyttes til at udsende nyhedsbreve om faglige emner, aktuelle arrangementer og nyheder.
Du kan til hver en tid afmelde vores nyhedsbrev ved at trykke på Afmeld nyhedsbrev nederst i nyhedsbrevet og du vil herefter ikke modtage flere nyhedsbreve fra EplusN. Hvis du afmelder nyhedsbrevet, fjerner vi dine personoplysninger.Bemærk i øvrigt, at vi benytter systemet Mailchimp til udsendelse af nyhedsbreve. Mailchimp giver mulighed for, at vi kan se, hvor mange der åbner nyhedsbrevene, hvem der åbner og ikke åbner nyhedsbreve og hvilke links der bliver klikket på. Formålet er igen for at optimere vores kommunikation til den enkelte modtager.
• Videregivelse af personoplysninger
• Vi deler nogle af dine personoplysninger med revisor og lønbureau for at kunne foretage lovpligtige regnskaber og udbetale fakturaer samt løn og andre sociale omkostninger.
• Opbevaring af personoplysninger
• Vi gemmer ikke dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt. Vi har nøje overvejet vores retningslinjer for hver enkelt kategori af personoplysninger i forhold til lovgivning. Og vi ønsker at du oplever vores bedst mulig service. Opbevaringsperioden afhænger af karakteren af oplysning og formålet med behandlingen.
Hvilke oplysninger gemmer vi?
• Vi gemmer altid personinformationer samt senere oplyste ændringer i forbindelse med servicering af kunders og leverandørers ansatte. Vi vil i nogle tilfælde registre en persons henvendelse med navn, e-mail, evt. telefonnummer og aktuelle sagsakter når du kontakter os for rådgivning.
Sådan beskytter vi dine oplysninger
• Vi beskytter dine personoplysninger og har interne regler og processer for vores informationssikkerhed. Sikkerhedsprocedurerne er baseret på en grundig vurdering af de risici, der er forbundet med behandlingen af dine personoplysninger.
• Vi har både tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der beskytter dine personoplysninger mod hændelig eller ulovlig tilintetgørelse, tab, ændring samt uautoriseret videregivelsen eller offentliggørelse.
• Derudover sikrer vi, at uvedkommende ikke får adgang til dine personoplysninger, blandt andet ved at begrænse adgangen til personoplysninger til relevante medarbejdere. For at undgå tab af information, tager vi desuden løbende backup af vores systemer. I tilfælde af et sikkerhedsbrud, der indebærer en høj risiko for dig, vil vi underrette dig så hurtigt som muligt.
• Vi sletter dine oplysninger når vi ikke bruger dem længere
• Vi opbevarer kun dine og virksomhedens oplysninger, så længe det er nødvendigt i forhold til sagsbehandlingen, og så længe evt. retskrav ikke er forældede. Når vi ikke længere kan bruge oplysningerne, så sletter vi dem.
• Vi opbevarer vigtige juridiske sagsakter og kopi af forsikringens ophørsdækning i maksimalt 10 år.
• Alle virksomhedens kontaktoplysninger, oplysninger om tilknyttede ansatte og evt. tilmelding til nyhedsbrev slettes efter afmeldelse fra EplusN.
Dine rettigheder
• Du har en række rettigheder efter Databeskyttelsesforordningen. Disse rettigheder er beskrevet nedenfor. Du kan gøre brug af dine rettigheder ved at kontakte os. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
• Du kan til enhver tid få oplyst, hvilke oplysninger vi har om dig. Desuden har du ret til at få at vide, hvad vi bruger oplysningerne til, så du kan sikre dig, at de oplysninger, som vi behandler, er rigtige og at behandlingen er lovlig.
• Ret til indsigt
• Du har ret til at få indsigt i de personoplysninger, samt en række yderligere oplysninger, vi behandler om dig,
• Ret til rettelse
• Du har ret til at få urigtige personoplysninger om dig selv rettet.
• Ret til sletning
• I særlige tilfælde har du ret til at få slettet dine personoplysninger inden vores generelle slettefrist.
• Ret til begrænsning af behandling
• Du har i visse tilfælde ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger. I givet fald må vi fremover kun behandle dine personoplysninger – bortset fra opbevaring – med dit samtykke, med henblik på at fastlægge, forsvare eller gøre et retskrav gældende, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.
• Ret til indsigelse
• Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger.
• Ret til at overføre oplysninger
• Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger, fra en dataansvarlig til en anden, uden hindring.
• Ret til at trække samtykke tilbage
• Du har til enhver tid ret til at trække et samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at kontakte os. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
Kontakt vedrørende din egen virksomheds personoplysninger
Hvis du har spørgsmål til vores behandling af personoplysninger, kan du skrive til os på e-mail: info@eplusn.dk
Klage
Er du ikke tilfreds med vores behandling af dine personoplysninger, kan du klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København.
Læs mere om, hvordan du klager til Datatilsynet: https://www.datatilsynet.dk/generelt-om-databeskyttelse/klage-til-datati...
COOKIEPOLITIK
FORTROLIGHED & COOKIES
Når du besøger EplusN's hjemmeside, sætter vi en cookie, der kan genkende din aktivitet, når du bevæger dig igennem de forskellige sider på hjemmesiden. Det er nødvendigt for en række funktioner. Denne cookie forsvinder igen fra din computer, så snart du forlader eplusn.dk
Hvad er en cookie
En cookie er en lille fil, som hjemmesiden kan gemme på din computer. På den måde kan websitet genkende din computer fra besøg til besøg.
Med cookies kan man ikke få noget personligt at vide om dig, fx. hvem du er, eller hvor du bor. Cookies kan heller ikke bruges til at hente information fra din computer og giver heller ikke risiko for virus.
EplusN’s brug af cookies
EplusN anvender cookies til følgende overordnede formål; funktionalitet og webstatistik. Vi anvender ikke cookies til at gemme eller indsamle personoplysninger. Oplysningerne bruges kun til at forbedre hjemmesiden, til statistikker og dermed til at optimere din brugeroplevelse.
Oplysningerne bruges ikke til tredjepart dvs. vi giver ikke oplysninger til andre.